Popis inzerátu

21.12.2017 09:06 Informace: Pravá ruka obchodního referenta, vyřizuje pro něj běžnou administrativní agendu. Obsluhuje kancelářskou techniku: kopírování, tisk i faxování. Na poradách a jednáních pořizuje zápisy. Zajišťuje objednávání a evidenci kancelářských potřeb. Sleduje a eviduje veškerou příchozí a odchozí firemní korespondenci. Požadujeme: SŠ vzdělání obchodního, ekonomického směru. Aktivní znalost anglického nebo německého jazyka. Schopnost jednání s lidmi, komunikativnost, zodpovědnost, spolehlivost a samostatnost, odolnost vůči stresu, zájem učit se novým věcem, výhodou praxe v oboru s hutním materiálem (není podmínkou). Nabízíme: Pracovní poměr na dobu určitou, 40 hodin týdně.

Zobrazit celý popis
20 000 Kč
Petra Hochmannová offline Hodnocení 0% (0) Udělit hodnocení Zobrazit telefonní číslo
Načítání mapy ...
ID: 5068    21 zobrazení   Ostrava, okres Ostrava-město
Podobné inzeráty
Nabídka - 10.6.2022 11:44
250 Kč
Nabídka - 25.4.2019 14:32
22 000 Kč
Poptávka - 11.3.2019 09:10
Dohodou
Nabídka - 19.10.2017 14:21
Dohodou
Poptávka - 14.12.2019 22:22
8 000 Kč
Nabídka - 20.1.2020 14:16
Dohodou
Poptávka - 11.5.2016 20:22
Dohodou
Nabídka - 18.8.2018 20:51
Zdarma
Nabídka - 3.10.2017 20:45
Dohodou
Poptávka - 24.2.2019 12:06
Dohodou